Home / Sfaturi

Sfaturi

 Sfaturi și instrucțiuni pentru incepători!

Echipament necesar recomandat:
Bicicleta în stare bună de funcționare, unsă și setată pe dimensiunile concurentului. Nivelul șeii ajustat corespunzător fără să fie lăsată prea jos „cool style de oraș” sau ridicată prea sus. Sfaturi.
Trebuie sa ai piciorul drept cand stai pe sa, cu calcaiul pe pedala. O alta metoda este ca piciorul sa fie flexat cand stai cu varful pe pedala.
Este de preferat ca bicicleta să aibă suport sau si mai bine mai multe suporturi pentru bidoanele cu apă. E mult mai comod.
Bidonul sau bidoanele pentru apă să fie cu un capac sport pentru hidratare rapidă și ușoară.Sfaturi tbt race
Daca ai 2 bidoane unul il poti avea cu apa si celalalt cu multiminerale/vitamine.
Scule: imbusuri, leviere, petice, cameră, pompă poate si ureche de schimbator.

Număr față (furnizat la ridicarea pachetului de inscriere).
Casca este obligatorie, ea trebuie ajustată și probată înainte, astfel încît să te simți confortabil. E de preferat să fie cu aerisiri specifică acestui tip de concurs, dar sunt acceptate și alte modele.

Tricoul îl recomandăm tip ciclism cu buzunare la spate ca să accesezi rapid și ușor batoane, scule, ambalaje, telefon.
Mănuși speciale pentru ciclism te ajută să nu faci bătături în palme sau julituri când cazi și pui mâna. Unele au o zona catifelata pentru șters nasul sau transpirația de pe frunte.
Pantaloni de preferat tip ciclism cu bazon protector pentru fund.
Ochelari împotriva prafului, insectelor și crengilor.
Ciclocomputerul te ajuta sa stii cati km mai ai pana la finish. In cazul unei probleme poti fi localizat usor.
Presiunea in roti o recomandam de 2 bari pentru cineva de 80kg.

Acest tip de concurs pe distanță lungă are și un element important de orientare. Trebuie să fii atent la marcaje.

Marcajul traseului.

Săgeata indică direcția, iar X-ul drumul interzis. În caz de rătăcire te întorci la ultimul marcaj. Câteodată anumite marcaje pot fi furate. Folosește logica 🙂 sau citește urmele. Cea mai des întâlnită cauză de rătăcire este urmărirea celor de dinainte și nu a marcajelor. Așa se poate produce o greșeală în lanț. Deci capul sus, ochii după marcaje, dacă te-ai pierdut te întorci la ultimul marcaj. Traseul are și zone de alimentare, unde găsești apă, glucoză, lămâi, banane, napolitane.
Alimentează-te suficient, dar lasă și pentru ceilalți concurenti.

Nu-ți lăsa bicicleta în drum pentru ca unii concurenti vor sa continue fara sa se opreasca.
Doar aici poti lasa eventualele deseuri.
Bea apă din când în când, chiar dacă nu-ți este sete. Mineralele cele mai importante sunt: magneziu, calciu, potasiu si sodiu.

Mai jos gasiti cateva sfaturii din partea celor de la NoMad Merida CST. Filmarile sunt mai vechi, dar sfaturile sunt de actualitate 🙂 Sfaturi.

Powered by Dragonballsuper Youtube Download animeshow